2012年3月24日土曜日

Canvas with Spring Colors!

みなさんこんにちは!
今日はTattered Angels DTワークをUPしたいと思います。

Hi everyone!
It became warm day by day, I feel coming of spring in Japan!
Today, I would like to show you my three projects with Tattered Angels.

My first project is canvas album.
I used the spring colors(PinkBubblegum, Firefly, KeyLimePie, Suede), mask, ledger template, Gesso, and Modeling paste.

一つ目はキャンバスアルバム。
Websterの春らしいペーパーと、それに合うように華やかな色のミストを使いました。














At first, Applied a blown mist with ledger template,after dry it, misted pink,/yellow/ green colors with swirl pattern mask. Finally,Painted Gesso.

キャンバスには最初に茶色のミストとマスクで土台(文字の模様)を作り、乾いたあとにミスト、さらに乾かしてGessoをムラになる感じで塗っていきました。チップボードを貼った部分はモデリングペーストを塗ったあとにミストをしました。


2つ目はレイアウトです。ピンクペーズリーのミスタブルを使いました。ミスタブルは個人的にとても大好きで何度も買い足しています(*^^*)
My second project is a layout using PinkPaislee mistable paper.

I used Suede and PinkBubblegum. Misted the colors to the paper, rubbed with cloth.
うすいピンクとブラウンのミストをしたあとに布orティッシュでゴシゴシ。。。とこすりました。


最後はクリアタグです。もともとは3つつながったアルバム?のようになっていましたが1つづつにしました。
The third project is Clear Tag.I painted the clear word and Butterfly with Glimmer Graze(PinkLady and All That Jazz).





ここではクリア素材のタイトルと蝶々に、グリマーグレイズ(ピンクと水色)で色づけをしました。クリアなものにやわらかく色づけするのにグレイズはぴったりだと思います。
ぜひぜひ試してみてくださいね~


では今日はこの辺で・・
ご訪問ありがとうございました。
Thanks for stopping by.
I hope you like my projects ;-)

6 件のコメント:

  1. HI.. I really love what you create.. always really beautiful...

    返信削除
  2. All of them are GREAT projects, Kaori-san!! とても素敵です!I love your first project (mini album) - it's full of great details and your children's pictures are adorable!!

    返信削除
  3. Thanks for your SWEET comments, ladies!!!

    返信削除
  4. wow, this is so amazing. I love your style.

    返信削除