2011年3月21日月曜日

BoBunny Layout Challenge! 

みなさんこんにちは。
今回のスケッチはこちら。大好きなレイヤー♪

Hi, all!
It's time for BoBunny lauyout challenge ;-)
Here is a sketch.
Love the layering!!


こちらが私の作ったレイアウトです。ガブリエルシリーズを使いました。
淡い色合いと蝶々がとにかく素敵!一目ぼれして買いました。

Here is my layout.
I used Gabrielle series.
A light hue and butterfly are very wonderful!
I fell in love at first sight and purchased it!




息子の写真を使いました。
おもちゃのカメラで遊んでいます。
外で伸び伸び遊ぶ子供の笑顔が一番好きです。

I made a layout with my son's pictures.
He played with camera(It's toy!;-)).
I love the smile of a son playing at ease outside.


お立ち寄り下さりありがとうございました!
Thanks for dropping by! ;-)

3 件のコメント:

  1. So beautiful!! You are so talented. Hope all is well with you and your family.

    返信削除
  2. I just chose you for the Stylish Blogger award. For the blinkie and the details, go here: http://myscrapbookevolution.blogspot.com/2011/03/stylish-blogger-award.html

    返信削除
  3. Your layout is amazing. Your attention to details is wonderful!

    返信削除