2011年1月31日月曜日

Color Combos Galore & BAP

ひさ~~~しぶりにColor Combos Galoreに参加しました☆
まずは#176。

I participate Color Combos Galore!


こちらが私の作ったLOです。
主にBoBunnyを使いました。

Here is mine.
I used Bobunny products mainly.


長男が上着のフードをかぶってうれしそうにしているところです。
つい最近まで上着なしで生活していたのですが、さすがに寒くて(この時期になって・・・^^;)購入しました。弟くんとおそろいです。

紺は大好きな色♪
なので子供たちの服も知らず知らずのうちに紺を選んでいることが多いです。
思い切りウインターカラー!楽しく作れました。

 I love navy, So I purchase navy clothes for my children many times.
Navy,Blue,White...I enjoyed making the winter color LO ;-)


次はColor Combos Galore #175。
こちらはプリマのBAP Januaryを兼ねました。初めてのチャレンジです。
(っていうか兼ねていいのだろうか・・?(^^;))



私が作ったのがこちらです。

I used mist , mask and blending tool.
I made these Layout untill 5:00AM!!!!
I'm so sleepy today...lol


Thanks for looking ;-)

2 件のコメント:

  1. I really love your style and thank you for putting a google translator! It really helps a lot! Your layouts are amazing but the second one is really a masterpiece!!!!! You are SOooooo talented! I love everything about it! Congrats!!!!!!!!!!!!

    返信削除
  2. Hi, Kaori!

    It's a pleasure to be a part of design team CP4U! I look forward to play with you!

    Kisses!
    Fabíola Rosa

    返信削除