2011年7月15日金曜日

Get Picky July Sketch Challenge

Hi;-)
It's very hot today in japan.!!

I created a layout for GetPicky's July Sketch Challenge.

Here is a sketch.


and...Here is my layout.


Our sponsor for July is PurplePumpkin!

Purple Pumpkin sells unique handmade embellishments and embellishment kits especially for scrapbooking. .
They have sent us some product for DT to use in July layouts;-)
I used twine and fabric covered buttons in this time. They are sooo cute!I love them very much!!



今月のスポンサーはPurplePumpkinです。ハンドメイドのSB用のエンべりを扱っています。
今回DTにもそのエンべりを送って下さいました。私が使ったのはtwineコードとファブリックでカバーされたボタンです。鳥のボタンすっごくかわいいです~(^m^)なんだかいつも作る感じと違っちゃいましたがエンべりがかわいい系だったのでレイアウトもそんな感じで作ってみました。ボタンの裏側はフラットなので接着しやすくて、さすが~~!
SB用なのがうれしい☆

ぜひぜひご参加おまちしていま~す♪

I look forward to see your creation;-)
Thanks for looking.

1 件のコメント:

  1. Your LOs and creativity are amazing, Kaori! We will be sad to say good bye to you in August!

    返信削除