2011年6月23日木曜日

CP4U #71 LastPrompts

CP4Uの新しいチャレンジがUPされています。
タイトルを見てのとおり、CP4Uは今回をもってサイトを終了することになりました。
とてもさびしいですがこのチームにいられたことを光栄に思っています。

今回のお題は
子供のころの写真を使う。
メタルのエンベリを使う。
テープを使う。
移動手段のモチーフ(飛行機、気球、車など・・・)を使う。

でした。


CreativePrompt4you Challenge#71 has revealed.
As you can see the title,CP4U will be over as this time.
I'm so sad..but,I'm honored to work with this team!!

#71Prompts...
Use Childhood photo.
Use metal embellishment.
Use tape.
Use transportation item.

This is my layout.












おそらく、私が4~5才くらいの写真です。

今まで自分の写真をクロップすることがなかったので

今回、最後に作る機会がありうれしかったです。


お花はトリムリボンをぐるぐる巻いてボリュームUPさせました。



これが最後なんて本当にさびしいです。

本当に、5ヶ月間ありがとうございました。



Probably, this is a picture of 4~5years old.
I have not used a picture of my childhood,
so I was happy to use it at this opportunity.

I thank you to everyone ...Ally and Nicole, DTmembers,Sponcers,Participants,Viewers....


I'm honored to be a part of this wonderful team!!


Thanks for dropping by ;-)

0 件のコメント:

コメントを投稿