2011年5月16日月曜日

Bo Bunny LO Challenge!

BoBunnyレイアウトチャレンジに参加しました☆
今回のスケッチはこちら。
DTのTaraOrrが作ったそうです。
彼女の作るレイアウト、カッコよくて大好き!!
自分ワールドを作れてしまうアーティスト。あこがれます~(*^o^*)

Hi, everyone ;-)
I made the layout for " BoBunny LO Challenge".
This Sketch was made by TaraOrr.
I love her layouts very much!




こちらが私が作ったレイアウトです。


スケッチと左右対称になっています。



Here is my layout.It is symmetric for the sketch ;-)











先日、花見に行ったときの写真です。

またまたガブリエルシリーズを使いました!!

このシリーズ、本当に大好きなのです☆

レースペーパーの周りにリボンを貼り、パールコードを並べました。
お気に入りの1枚を作ることができました。ありがとうございました!



This is a photograph when we went to see cherry blossoms.

I used the Gabrielle series again!! Because...I love it very very much!!!;-b

Adhesive the ribbon around race paper, and put a pearl code.

Thankyou for the great sketch!


3 件のコメント: