2011年4月7日木曜日

CropSTOP#14

みなさんこんにちは☆
早いものでCropSTOPのChallengeも#14になりました!

早速今週のチャレンジのご紹介です。
今週はスケッチです。

Hi,All!
I would like to show you CropSTOP challenge''#14''!
This week's sketch is below.


Here is my creation.
I made a card ;-)
こちらが私の作ったものです。
今週もカードを作ってみました(^^)
スケッチがどっかいっちゃった感も否めませんが・・
黒を基調にシブイ感じで作りました。

Has this composition been far apart from sketching?lol
I made it with a quiet image mainly on black.


今月はSpellbinder月間、ということで
ダイを使った作品を作ってくださいね(^^)
私は持ってないので今回登場してません~(^o^;)


April is "Spellbinder Highlight" month at CropStop!
 The CropStop Challenge Blog will be challenging you,
beginning Thursday, April 7th,
to use those fabulous Spellbinder dies on your creations!
The CropStop Challenge Sketch will have an added "plus"!
Thanks for stopping by!

2 件のコメント:

  1. this is very pretty! I love the color combination! Beautiful use of flowers and gems too!

    返信削除
  2. This card is gorgeous, Kaori! Love all of your details.

    返信削除